Нашата лимонена сватба

5:20 tochka. 1 Comments

Този пост ще е най-личен. Споделям първите си стъпки с печатните материали, които подготвих с много старание и любов за собствената си сватба. Планирането и реализацията на този празник ме запалиха силно и безвъзвратно по графичния дизайн и декорацията за тематични тържества.Следя непрестанно и черпя вдъхновение от десетки сайтове и блогове за дизайн и декорация. Харесвам събития с индивидуален почерк, с премислени детайли и намигвания към гостите. Събития, за които хората си спомнят дълго след като са приключили.

Темата за нашата сватба се въртеше около лимоните и любимото ми жълто каре (първите неща, които купих бяха карирана жълта вратовръзка за тогава-все-още-годеника ми и карирана жълта чанта за мен). Допълваща роля в декорацията имаха землисти цветове - резеда, беж, екрю и нежно розово и естествени материали - памук, зебло, канап.

Започнах с печатните материали - покана, програма, картички с имената на гостите, номерата на масите, благодарствени бележки, банер за тортата и табло за спомени от гостите. Отправна точка беше едно лимонено дърво.

Сватбата беше в градина и исках декорацията да е небрежна и лека. Вази от буркани с декорация от зебло и дантела, помпони от тишу и коледни лампички по никое време. Имаше и сладък бюфет за гостите.

И така започна всичко...семейният ми живот и страстта ми за дизайн и печат на графични материали и планирането на тематични събития.

1 коментар: