Направи си сам: Коледа

6:31 tochka. 0 Comments

Декември, как те обичам само. Още през първите дни на месеца ме обзема лека лудост - творческо ми е, празнично ми е, танцува ми се. Слушам коледен джаз, украсявам вкъщи и правя списъци с подаръци за любимите хора. А най-приказно е когато с наближаването на Коледа дори и най-големите противници на цялата празнична суета започват да потупват с крак на коледната песен, която задължително звучи от някъде и да се усмихват лекичко, само с очи. Напоследък ми е приятно сама да правя украсата вкъщи и да е с възможно най-много естествени материали. Една разходка в планината осигурява чудесни материали за работа - елхови и борови клонки, шишарки, шипки, изсъхнали клони и мъхове. Тази година направих и календар, в който има по една изненада всеки ден до Коледа.


Весели празници!

0 коментара: